انجمن سوال وردپرسموضوع: افزونه ووردپرسنحوه‌ی ادغام دکان و اشتراک ویژه VIP
۰

سجاد حسین زاده ۲ سال قبل پرسیده
📌📌باسلام، دوستان سوالی داشتم، ممنون میشم یک نفر بنده رو راهنمایی کنه.……….روی یک سایتی ما دکان و دکان پلاس پلاس رو نصب کردیم و همه چیز برای فروشنده‌ها تنظیمه و سایت در حال فروش فایل به صورت مجازی و دانلودی هستش.………همزمان میخواییم توی این سایت فروش محصولاتی که ادمین اصلی آپلود میکنه رو به صورت اشتراک VIP داشته باشیم.…………#سوال ۱: آیا همچین چیزی ممکنه؟#سوال ۲: پیشنهاد شما برای فروش محصولات VIP از لحاظ بیشترین سازگاری با دکان، کدام افزونه می‌باشد؟…………همچنین، خود ِ دکان هم ۲ عنوان ماژول دارد📎 https://wedevs.com/dokan/modules/product-subscriptionhttps://wedevs.com/dokan/modules/subscription#سوال ۳: از آنجایی که درواقع، دردکان، ادمین اصلی، یکی از فروشنده‌ها محسوب می‌شود، آیا می‌توانیم با یکی از این ۲ ماژول ِ دکان، این امکان را به سایت اضافه کنیم؟ (یعنی درواقع محصولات ِ این فروشنده، که ادمین سایت هم هست را به عنوان محصولات VIP به فروش برسانیم.)

۱ پاسخ
۰

ادمین انجمن کارکنان پاسخ داد ۲ سال قبل
سلام دوست عزیز ماژولی که داخل ماژول های دکان هست به شما این امکان را می دهد که بسته های اشتراک را برای فروشندگان خود ایجاد کنید نه مشتریان. فروشندگان برای وارد کردن محصولات خود باید اشتراک هایی که تعریف می کنید را بخرن تا بتوانند محصولات خود را وارد کنند. این ماژول برای کاری که شما می خواهید استفاده کنید کاربرد ندارد.
افزونه ای که پیشنهاد میدم افزونه https://woocommerce.com/products/woocommerce-subscriptions است که میتونید استفاده کنید و محصولات خود ادمین یا فروشنده های دیگه رو به صورت اشتراکی بفروش برسونید.
سجاد حسین زاده
پاسخ داد ۲ سال قبل

ممنون از پاسخگویی شما
فرض کنید قرار است کاربران با خرید اشتراک ویژه‌ی ۳۰ روزه، قادر به دانلود ۹۰ محصول باشند. و خرید روزانه بیش از ۵ محصول امکان پذیر نباشد.
با این افزونه همچین چیزی ممکن است؟

این سوال قبلا از فروشنده‌ی محصول در ووکامرس پرسیده شده. اما وجود این قابلیت را رد کرده اند.

۹ + ۴ =


برای پاسخ دادن به سوال شما باید وارد حساب کاربری خود شوید.