برترین قالب های رایگان وردپرس در سال ۲۰۲۰

قالب رایگان

برترین قالب های رایگان وردپرس از دید کاربران چه قالب هایی هستند؟

برترین قالب های رایگان وردپرس در سال ۲۰۲۰ چیست؟ در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین قالب های وردپرس فارسی رایگان آشنا کنیم. ۵ قالب رایگان در این مقاله مطرح میکنیم قالب هایی که دارای بیشترین امتیاز رتبه بندی از نطر کاربران هستند.در میان این قالب ها ، از بهترین قالب های فروشگاهی وردپرس فارسی گرفته تا قالب های خبری و…. به چشم می خورند.اگر به دنبال یک قالب درست و کاربردی برای راه اندازی سایت خود هستید ، مقاله برترین قالب های رایگان وردپرس در سال ۲۰۲۰ ما را از دست ندهید!!!!

۱- ColorMag

ColorMag با داشتن ۹۸% رتبه بندی در میان ۵ تا از برترین قالب های رایگان وردپرس در سال ۲۰۲۰ یک تم مدرن برای مجلات ، روزنامه ها و سایت های انتشاراتی است. این قالب دارای ظاهری زیبا و طراحی چند منظوره ای است که متناسب با هر موضی که قصد نوشتن درمورد آن را دارید ، طراحی شده است.

امکانات قالب رایگان ColorMag

soalwp

۲-Neve ( نیو )

Neve یکی دیگر از برترین قالب های رایگان وردپرس از دید کاربران است که برای ایجاد جلوه ای تازه و چشم نواز در وب سایت شما ساخته شده است.اگر قصد دارید سایت خود را با افزونه های دیگری مانند Elementor ویرایش و طراحی کنید این قالب به خوبی از این افزونه پشتیبانی می کندعلاوه بر این ، Neve  دارای بیش از ۳۰ سایت آماده است.بیشتر کارایی این قالب به طور رایگان ارائه می شود اما اگر قصد دارید از ویژگی های منحصر بفردتری از این قالب استفاده کنید باید از نسخه ویژه و البته پولی آن استفاده کنید.

امکانات قالب رایگان Neve

  • طراحی تعاملی
  • سازگاری با سازندگان صفحه drog & drop با کد Html
  • انعطاف پذیر ،سبک با کارکردی آسان و راحت
  • امکان نصب افزونه هایی مانند Yoast جهت سئو سایت
  • دارای جدول قیمت گذاری
  • مناسب برای سایت های با طراحی پرالاکس و ریسپانسیو
  • تاثیر مثبت در سئو سایت به دلیل سرعت بالا در لود شدن سایت
soalwp

۳-Airi (ایری)

Airi یک قالب قدرتمند ، انعطاف پذیر و سبک با درجه رتبه بندی ۹۲% از مجموع برترین قالب های رایگان وردپرس از دید کاربران است. این تم چند منظوره با یکپارچه سازی کامل عناصر ، انتخاب برجسته ای برای هر نوع شرکت یا سایت فریلنسر است. اگر بخواهید یک وب سایت را از ابتدا راه اندازی کنید ، Airi با داشتن ظاهری مدرن و انبوهی از فرصت های سفارش سازی ، بسیار عالی است. Airi شامل چند نسخه نمایشی از پیش ساخته و طراحی شده با Elementor است ، که شما می توانید به راحتی یکی از این طرح های آماده را برای سایت خود استفاده کنید اگر  این صفحات از پیش ساخته شده نیاز شما را برطرف نکرد می توانید افزونه المنتور را به طور مجزا نصب کنید.

امکانات قالب رایگان Airi

  • دارای ۱۰ نسخه نمایشی آماده و طراحی شده با المنتور ( ۷ نسخه پولی و ۳ نسخه رایگان) و بخوبی از افزونه المنتور پشتیبانی می کند.
  • مجموعه منتخبی از ووکامرس در Airi Pro ادغام شده است و به شما امکان می دهد فروشگاه خود را به خوبی تنظیم کنید.
  • این تم شگفت انکیز دارای نسخه های ترجمه شده آماده است و همچنین  شامل پرونده های لازم برای کمک نسبی در روند ترجمه است.
  • با این تم به راحتی می توانید فونت ها را از قسمت Customizer این قالب عوض کنید و از دسترسی رایگان به مجموعه جذاب Google Fonts لذت ببرید.
  •  به راحتی می توانید در قسمت گزینه های دیگر این قالب قلم را تنظیم ، طرح زمینه را عوض یا رنگ دلخواه سایت خود را انتخاب کنید.
soalwp

۴-Hestia (هستیا)

خوب نوبت به سومین تم رایگان از مجموع برترین قالب های رایگان وردپرس در سال ۲۰۲۰ رسیده است. این قالب هم یکی از زیبا ترین و پرکاربردترین قالب های رایگان وردپرس است.این قالب از آخرین روند طراحی  به نام – Material UI Kit – استفاده می کند. این قالب یک طراحی تک صفحه ای با پیمایش روان و ظاهری مدرن و هنری دارد. شما با هر کسب و کاری می توانید از قالب زیبا استفاده و از کارکردن با آن لذت ببرید.

امکانات قالب رایگان Hestia

  • طراحی قالب زیبا Hestia قبلاً برای تمام بخشهای اصلی سایت شما ایجاد شده است درصورت نیاز می توانید صفحه اصلی یا طرح های آماده بلاگ را مستقیماً از قسمت Customizer ( سفارشی ساز ) قالب تغییر دهید.
  • یکی از امکانات جالب این قالب انعطاف پذیری بالای این قالب است فرقی نمی کند چه سایت شما ساده باشد چه پیچیده این قالب کار شما را راه می اندازد و نیازتان برای طراحی یک سایت منحصفربفرد را برطرف می کند.
  • توانایی پشتیبانی و یکپارچه سازی با افزونه های صفحه سازی مانندی Elementor ، Gutenberg ،Brizy ، Beaver Builder ، Visual Composer ، SiteOrigin را دارد.
  • Hestia با طراحی جذاب و متمرکز بر کاربر و ادغام ووکامرس به شما کمک می کند تا در عرض چند دقیقه فروشگاه اینترنتی خود را دقیقاً همانطور که می خواهید بدون کدنویسی یا عملیات پیچیده به راحتی راه اندازی کنید.
  • بحث سئو یک بحث مهم و ضروری در کسب و کار آنلاین است این قالب دارای ساختاری سئو شده آماده است به علاوه یک کدمنبع بهینه شده است و بخوبی با افزونه های مربوط به سئو سازگاری دارد این اساساً به این معنی است که گوگل سایت شما را دوست خواهد داشت.
  • یکی دیگر از امکانات ویژه این قالب این است که بخوبی پلاگین های ترجمه قالب را پشتیبانی میکند و شما میتوانید به راحتی با نصب پلاگین های ترجمه برروی قالب ، آن را به زبان موردنظر خود ترجمه کنید.
soalwp

۵- Shop Isle ( شاپ آیل )

آخرین قالب در دسته برترین قالب های رایگان وردپرس می خواهیم قالب فروشگاهی Isle که یک قالب زیبا و مدرن برای تجارت الکترونیکی است و براساس  bootstrap طراحی شده است را معرفی کنیم.به دلیل انعطاف پذیری ShopIsle می تواند برای یک سایت تجاری یک صفحه ای نیز استفاده شود این قالب با یک اسلایدر تمام صفحه و یک طراحی واضح و روشن ساخته شده است تا با هر نوع فروشگاه آنلاین سازگار باشد و به محتوای شما ظاهری دوستانه و تازه بدهد. Shop Isle دارای یک طرح عالی برای نمایش ویدئو ، و وارد کردن محصولات است که محصولات شما را در کانون توجه قرار خواهد داد.

امکانات قالب رایگان Shop Isle

  • ووکامرس نیست.
  • یک قالب ساده با طراحی تعاملی است.
  • فرم تماس ، سبد خرید و… آسان و کاربر پسند است.
  • دارای چندین نمایش ترجمه آماده است.
  • دارای پیوندهای اجتماعی مختلف است.
  • سازگار با افزونه ها سئو،JetPack،Photo Gallery Grid و…

اگر مطالعه این مقاله نیاز شما را برطرف نکرد و یا اگر سوالی در خصوص قالب وردپرس  ، افزونه و یا هرآنچه در مورد طراحی سایت دارید می توانید در صفحه پرسش و پاسخ ما به اشتراک بگذارید و در انجمن سوال وردپرسی شرکت کنید.

ادمین انجمن

ادمین انجمن

فریده اسفندیاری هستم؛ فارغ التحصیل رشته شیمی از دانشگاه تبریز. چند سالی است که در زمینه تولید محتوای تحت وب کار می کنم و در حال حاضر به عنوان یکی از اعضای هیأت تحریریه سایت سوال وردپرس، به تولید محتوای آموزشی مشغولم.

دیدگاه کاربران:

تعداد دیدگاه :0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =

به اشتراک بگذارید

این پست را ارزیابی کنید